viernes, 4 de diciembre de 2015

Flipped Classroom

En la classe anterior, vam tractar el tema del Flipped Classroom. Aquest consisteix en que el típic model d'aula i de metodologia es capgiren, és a dir, els nens de l'aula fan a casa les classes i a classe repassen els dubtes i també realitzen una sèrie d'exercicis que serien els deures fets a casa amb el mètode tradicional.

A partir d'això, nosaltres creiem que és un bon mètode perquè d'aquesta manera l'alumne només cal que a casa seva es miri un parell de vídeos cada tarda i no té l'obligació de fer deu pàgines de deures diaris, que sol passar molt freqüentment a les escoles o instituts. A partir d'això, els nens anirien a classe més relaxats sabent que no els posaran cap punt negatiu o cap gomet, i estarien més atents a les classes fent els exercicis proposats pel professor/a. 

També vam fer un debat, on havíem de defensar la postura del Flipped Classroom i el Mètode Tradicional. Aquí vam veure que no tot és de color de roses, els que defensaven el model actual, deien que no es podria tenir el control dels nens a l'hora de saber si s'han mirat els vídeos o els textos a casa, però vam veure que es podien posar aplicacions per saber si els alumnes han entrat i han fet la tasca que els tocava a casa.

Per acabar, nosaltres defensem que el Flipped Classroom és molt útil, tant per la vida de l'alumne com del professor, perquè l’estància a l'escola i a l'institut no es faria tant pesada en el sentit d'estar 6-7 hores escoltant el mateix tema, sinó que és més pràctic perquè l'alumne posa en pràctica els recursos que el professor li ha donat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario