En la classe anterior, vam tractar el tema del Flipped Classroom.
Aquest consisteix en que el típic model d'aula i de metodologia es capgiren, és
a dir, els nens de l'aula fan a casa les classes i a classe repassen els dubtes
i també realitzen una sèrie d'exercicis que serien els deures fets a casa amb
el mètode tradicional.
A partir d'això, nosaltres creiem que és un bon mètode perquè
d'aquesta manera l'alumne només cal que a casa seva es miri un parell de vídeos
cada tarda i no té l'obligació de fer deu pàgines de deures diaris, que sol
passar molt freqüentment a les escoles o instituts. A partir d'això, els nens
anirien a classe més relaxats sabent que no els posaran cap punt negatiu o cap
gomet, i estarien més atents a les classes fent els exercicis proposats pel
professor/a.
També vam fer un debat, on havíem de defensar la postura del Flipped Classroom i el Mètode Tradicional. Aquí vam
veure que no tot és de color de roses, els que defensaven el model actual,
deien que no es podria tenir el control dels nens a l'hora de saber si s'han
mirat els vídeos o els textos a casa, però vam veure que es podien posar
aplicacions per saber si els alumnes han entrat i han fet la tasca que els
tocava a casa.
Per acabar, nosaltres defensem que el Flipped Classroom és molt útil, tant per la vida de
l'alumne com del professor, perquè l’estància a l'escola i a l'institut no es
faria tant pesada en el sentit d'estar 6-7 hores escoltant el mateix tema, sinó
que és més pràctic perquè l'alumne posa en pràctica els recursos que el
professor li ha donat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario